DE NIEUWSTE MOM & KIDS ITEMS VAN JANUARI

Bij deze alle nieuwe MOM & KIDS items die ik in deze maand heb ontdekt. Vijf voor kids en vijf voor moms!

VOOR KIDS

Nieuwe Trixie collectie 

Na het beleven van verschillende avonturen en het eindeloos ravotten moet zelfs de stoerste ontdekkingsreiziger gewassen worden. Terwijl jij het bad vult met zeepsop en bellen, houden de speelse Trixie-diertjes je kleintje gezelschap. 

Het textiel uit het assortiment, waaronder de washandjes en hydrofiele doeken, bestaan uit 100% biologisch katoen en zijn extra zacht voor jonge huidjes. Op de comfortabele aankleedkussenhoezen van Trixie ligt je kindje lekker zacht, en onder de kap van een knusse badjas komt hij of zij helemaal tot rust.

Mantras for Mini

“Ik ben trots op wie ik ben!” Growkid kondigt de lancering van “Mantras for Mini” aan, een set inspirerende affirmatiekaarten speciaal ontworpen voor kinderen van 4 – 10 jaar, ontwikkeld in samenwerking met een klinisch psycholoog. Dit product is gecreëerd om kinderen te helpen bij hun persoonlijke groei en positieve zelfontwikkeling.

Het doel van “Mantras voor Mini” is om het zelfvertrouwen van kinderen te vergroten, hen te leren dat het oké is om anders te zijn en trots te zijn op zichzelf. Affirmaties zijn een krachtige tool dat het bewuste en onbewuste denken van een kind aanspreekt. Deze korte positieve uitspraken helpen kinderen te geloven dat ze slim, vriendelijk en uniek zijn.

Nieuwe babyproducten van Sinne en Kruidvat

Het nieuwe merk Sinne brengt in samenwerking met Kruidvat kleurrijke babyproducten uit. De producten zullen in week 49 en 50 exclusief verkrijgbaar zijn bij Kruidvat. De lijn bestaat uit een speelboekje, bijtring, badboekje, rammelaar en badbootjes, allemaal omhuld in een vrolijk jasje. De lijn heeft producten voor meisjes, jongens en uniseks. 

De rammelaars met geborduurde details, de tweezijdig bedrukte badbootjes en het speelboekje met hangring zijn perfect voor nieuwsgierige aagjes! De rammelaar en bijtringen zijn beschikbaar in drie verschillende kleuren en zijn alleen beschikbaar in de winkel. De overige producten zijn zowel in de winkel als online verkrijgbaar.

Achtste deel in succesvolle serie Ninja Kid verschijnt bijna 

Er verschijnt bij uitgeverij Kluitman weer een nieuw deel in de grappige en succesvolle serie Ninja Kid (7+), geschreven door Anh Do. Inmiddels zijn er meer dan 45.000 exemplaren van de serie in Nederland verkocht. Het achtste deel Een hondenleven is vanaf 1 februari overal verkrijgbaar. De eerste drie delen in de serie zijn van 1 februari t/m 30 april tijdelijk €10.

EEN HONDENLEVEN: Er is iets geks aan de hand in Putdam. Alle huisdieren zijn verdwenen. Gelukkig zorgt oma’s nieuwste uitvinding ervoor dat Nelson en Kenny nóg betere speurneuzen worden, namelijk door in honden te veranderen. Nu maar hopen dat ze snel op het juiste spoor zitten. 

 

Duracell knoopcelbatterij met Bitrex laag! 

Je kent de ronde batterijtjes vast wel vanuit je afstandsbediening, autosleutels of zelfs speelgoed – plekken die vaak binnen handbereik zijn van jonge kinderen. Een knoopcelbatterij lijkt voor een kind op een snoepje, maar na het inslikken hiervan kunnen de gevolgen drastisch zijn.

Duracell en hun partner VeiligheidNL willen hierin voorzorgmaatregelen treffen met de ‘Vijf voor Veiligheid campagne’, waarin zij ouders oproepen om 5 minuten hun huis te doorzoeken op apparaten waar knoopcelbatterijen inzitten en deze te vervangen voor de Duracell knoopcelbatterij met Bitrex laag. Bitrex is de meest bittere stof ter wereld en draagt eraan bij dat een kind de knoopcelbatterij na het inslikken meteen uitspuugt. 

VOOR MOMS

La Vitamine C Powder

La Vitamine C Powder is als superfood voor alle huidtypen. Vitamine C is dan ook een wonderingrediënt: het is essentieel voor de vorming van collageen. Dat zorgt voor een stevige huid en minder zichtbare fijne lijntjes en rimpels. Daarnaast egaliseert vitamine C de huid door de zichtbaarheid van pigmentatie te verminderen, verbetert het de huidbarrière en is het een krachtige antioxidant die de huid beschermt tegen huidveroudering en acne- en rosaceagevoeligheid.

De 100% natuurlijke, vegan La Vitamine C Powder bestaat uit een unieke formule gemaakt van pure vitamine C (ascorbinezuur) gemengd met ferulinezuur. Door het in poedervorm te laten en niet in een crème of serum te verwerken, profiteert je huid van niets anders dan de meest effectieve vorm van vitamine C! 

Vandaag & morgen niet thuis

Altijd een goed idee: samen met hele gezin (of zonder kinderen) een paar dagen weg van huis, naar een bijzondere bestemming in Nederland of België. Een prachtig huisje in het groen, aan zee of ontdek samen een bijzondere stad. Naast unieke slaapplekken delen Maaike en Romi vooral ook veel tips in de buurt: een leuk restaurant of activiteit. Met dit boek kun je een compleet weekend weg.

Dit boek is vanaf eind februari verkrijgbaar!

@vandaagnietthuis

 

Fragrance Sticks The Legend of the Dragon van Rituals

Creëer een uitnodigende sfeer in huis met de geurstokjes van Rituals. The Legend of the Dragon – een nieuwe limited edition van Rituals – is geïnspireerd op de eeuwenoude verhalen van Chinese keizerlijke draken en hun mythische krachten. Deze limited edition heeft de betoverende geur van pruim en cederhout. Door een mix van kruiden, donker fruit en vanille verandert  je huis in een luxe oase.

De microneedle van Trinny London

Sinds de lancering is de Plump Up Microneedle een daverend succes. Het beauty product was voor lange tijd uitverkocht, maar is nu weer verkrijgbaar op de website van het Britse cult merk Trinny London. De Plump Up Microneedle is makkelijk in gebruik en zorgt voor een zichtbaar zuivere huid.

 

De microneedle kop van Trinny London bestaat uit 540 roestvrijstalen naaldjes van 0,5mm, met een beschermkapje en reinigingsspray, plus een ergonomisch handvat om de microneedle moeiteloos over je huid te geleiden. De kop is vervangbaar en Trinny London raadt aan om deze na elke 24 keer te hebben gebruikt te vervangen.

Stijlvol de piste op in de nieuwe collectie van Goldbergh

Een helderblauwe lucht, het knisperende geluid van vers geprepareerde pistes en de frisse geur van dennennaalden: de meeste skigebieden zijn op dit moment voorzien van een goed pak sneeuw en klaar voor een gloednieuw seizoen. Perfecte timing voor het Nederlandse luxemerk Goldbergh om haar sportiefchique herfst/winter 23/24-collectie te presenteren.

Goldbergh vertelt het verhaal van dit bijzondere skigebied aan de hand van zes unieke inspiraties. Of je nu een fervent wintersporter bent, een outdoor-liefhebber of de winter in de stad trotseert: met Goldbergh heb je gegarandeerd een stijlvolle én comfortabele look voor de winter.

Reactie verzenden

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.